Notice: Undefined index: url in /home/fallower/public_html/wp-content/plugins/wpforms-lite/src/Forms/IconChoices.php on line 127

Notice: Undefined index: path in /home/fallower/public_html/wp-content/plugins/wpforms-lite/src/Forms/IconChoices.php on line 128
مزایا و معایب تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام؟ -

مزایا و معایب تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام؟

بیایید در گام اول بدانیم اسپانسر به چه معناست. اسپانسر حامی مالی چیزی(یا کسی) شدن به معنی پشتیبانی مالی از یک رویداد، فعالیت، فرد یا سازمان صورت پذیرد. این پشتیبانی می‌تواند حمایت مالی یا تامین کالا یا خدمات باشد.

افرادی در اینستاگرام هستند که با راه اندازی کمپین هایی از دنبال کننده های خود می خواهند که اسپانسر خود را دنبال کنند و با ان اکانت تعامل ایجاد کنند.

بیشتر این کمپین ها برای افزایش تعامل دنبال کننده های خود با اسپانسرینگ مسابقاتی نیز برگذار می کنند.

[elementor-template id="1392"]

حالا که با اسپانسرینگ اینستاگرام اشنا شدیم بیایید مزایا و معایب ان را بانیم

مزایا و معایب تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام؟ ،اسپانسرینگ اینستاگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام
مزایا و معایب تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام؟ ،اسپانسرینگ اینستاگرام ،تبلیغات اینستاگرام ،تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام

مزایا:

1_افزایش تعامل

2_افزایش رنکینگ اکانت

3_افزایش فالور

معایب:

1_کسانی که شما را دنبال می کنند به خاطر برنده شه در مسابقه بوده(از طرفی مخاطب هدفمند نیستند).

2_قیمت بالا:معمولا چنین کمپین هایی با قیمت بسیار بالا اراعه می شوند

و سوال بعدی این است چه کسانی چنین کمپین هایی را ایجاد می کنند؟

معمولا کسانی چنین کمپین هایی را ایجاد می کنند که محبوبیت زیادی ر اینستاگرام داشته باشند. به این افراد اصتلاحا بلاگر می گوییم.

بلاگر ها با تولید محتوا و تبلیغات سعی بر این دارند دنبال کننده ها و محبوبیت خود را نیز افزایش دهند وسپس با ایجاد کمپین تبلیغاتی(اسپانسرینگ) و تبلیغات بنری و همچنین تبلیغات پست و استوری درامد کسب می کنند.

مقاله پیشنهادی:تبلیغات اسپانسرینگ تلگرام چیست؟

توصیه ما

همانطور که گفت شد این تبلیغات نسبت به هزینه ان بازدهی مطلوبی ندارد.زیرا کسانی که شما را دنبال می کنند به قصد خرید این کار را انجام نمی دهند.قصد این افراد شرکت در قرعه کشی و دریافت هدایای ان کمپین می باشد.

اما سوعتفاهم نشود ما نمی گوییم چنین کمپین هایی هیچ تاثییر ندارد بلکه برای شرکت های بزرگ برای اشنایی افراد با برند خود می تواند بسیار ارزشمند باشد.

اما برای کسب و کار های کوچک و تازه کار بنا به دلایل گفته شده توصیه نمی شود.

پیشنهاد برای خواندن:ایا فالو و انفالو بیش از حد باعث بلاک اکانت اینستاگرام می شود؟

کلام اخر

در این مقاله سعی شد کوتاه و مفصل در این مورد توضیح داده شود .شما می توانید با مراجعه به وب سایت فالو ارزانی جهت افزایش دنبال کننده های خود اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *